7.11.2011

Ketjua - Chain

Se on nyt valmis, veljeni tyttöystävän kaulaketju. Tein siihen nyt ihan yksinkertaisen mutta mielestäni sopivan ja kauniin lukon, joka toimii takuuvarmasti. Olen tähän oikein tyytyväinen. Hopealankaa meni metritolkulla ja painoa korulle tuli noin 43 grammaa.

It's ready now, the chain for my brothers girlfriend. I made a simple yet elegant and surely working lock. I'm happy with this, hopely she is too. I used metres of silver wire and the chain weighs about 43 grams (1,52 ounces).





Olen aiemmin tehnyt itselleni alla olevan hopeisen riipuksen, mutta siinä pari juotosta epäonnistui ja  koru katkesi, joten samalla kun juotin yllä olevaan kaulaketjun päätylenkit umpeen, juotin myös oman koruni uudestaan ja siitä kuva alla. Valo on vaikea asia näin syyspiemillä kuvatessa, joten näissä kuvissa hopean loistosta on vaikea nauttia...

I have previously amde a pendant of silver for myself but couple of soldenring joints were bad and it broke. So, at the same time I soldered the end-rings of the chain above, I soldered my pendant again and you can see it below. Light is a difficult thing at this time of year and in these pics you really can't enjoy the shine of silver...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi, luen ne aina :) - Thank you for your message, I always like to read them :)